2010-05-20

Rise, and rise again until lambs become lions

Kommer ni ihåg min bästa film toplista?? Och att jag hade djupa förväntningar på Ridley Scotts' Robin Hood Den var grymt bra, verkligen sevärd! Dock gick tiden lite fort och det kändes inte som den var över två timmar. Hade gärna sett mer och försöker lura till mig att det ska vara en trilogi. Russel Crowe som är både min och min väns dreggelvarningsskylt var top top! Tänk Er hur det såg ut i biosalongen första gången när jag och han såg trailern på Robin Hood. Jepp, gåshud, rysningar och cartoonögon! Många har undrat hur de har kunnat göra ännu en Robin Hood film, men denna film var inte mot sherwoodskogen eller hudeladi, hoppsan vilken dagstuk. Gå och se den så slipper jag berätta ;) Kolla in den där heta mannen... mums! På min bästa film toplista: År 2010: Robin Hood (Ridley Scotts')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar