2010-06-07

Fint, nu har man blivit rejäääält förkyld. Trodde jag hade fått näsblod i morse som jag snöt mig.Och det kom blod Bihålerna är fyllda med trevligt slem och jag går omkring och andas som en snarkande bulldog. Härligt, nu vet man att man lever. Var ner en sväng till banken och sa hej till chefen idag(Ska ha min praktik där) Det var jättetrevligt även om det var ett kort besök. Trots min förkylning har jag även gått på en promenix med min roliga svärpappa som skämtar om allt. Samt tagit en lunch med "lillebror" och ringt till lite olika ansökningar. Lärde mig speciellt idag om hur olikt behandlad man kan bli, den ena ber att jag ska fortsätta ringa, komma och hälsa på trots att det inte finns plats medan den andra avbröt mig innan jag knappt hunnit presentera mig och var skitgrinig, personen hade väl en dålig dag! Nu regnar det som in i *******, hm... nejdet gör det nog inte, fast där skulle det nog behövas. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar