2010-07-01

Nu har Jasmine lyckats haka upp sig som vanligt... Och vad kan hon ha hakat upp sig på om inte film? Jag skrev tidigare om att Robin Hood var 2010 bästa film, och ja den är verkligen riktigt, riktigt snuskigt bra! MEN... under midsommarhelgen hann jag spendera en tvåtimmarsfilmkväll med mina goda fäder och med min vän. På TV.n visades Law Abading Citizen, Visserligen är den släppt 2009 men är ändå så ruskigt bra att den tippar över tiofallet. Det går emot att skriva då jag är ett stort Ridley Scott fan, Russel Crowe-dregglare osv att Law Abading Citizen med Gerard Butler är bättre! Och denna man är inte så tokig han heller.... mums

2 kommentarer:

  1. Gerard Butler är SEX personifierad! Liksom "Phantom of the Opera" "P.S I love you" haha ehh hmm "Sparta!" haha fast den är han ju mest skäggig i xD iofs.
    Men han är så jävla het! och Law Abading Citizen är ju en fruktansvärt jävla bra film!
    Hemsk och välplanerad skulle jag säga :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, han är så sjukt råsnygg! Han är kardemumma HUMMA :D

    SvaraRadera