2010-07-31

Uppdatering 1

uppdatering 1: Jag har klippt mig. Jepp jepp, I did it! Allt det slitna är avklippt och det är nu kort! =) Gjorde det på ett ställe här i Eksjö som heter Me and You om jag nu inte minns fel. I början var jag en aningen nervös men ville helst inte visa det, hehe. Men när frågan kom: " Har du haft det här så kort förrut?" mja då försvann nog pokerfacet. - Eh, mja, hmm... Nej inte riktigt... eller ja jo, jag har ju haft det kort... men kanske inte... *nervöst skratt (som absolut inte under inga omständigheter får äga rum. Det har vi fått lära oss) Nåja det var ju bara en klippning... inte ett föredrag! Ett tag såg det ut som om frisören klippte en pottfrisyr, då var inte tårarna långt borta, men med resultatet är jag faktiskt för någon gång skull nöjd. :) för ett tag framöver som min mor skulle lagt fram det. Hur som, här är bildbeviset. Måse nästan klippa mig snart igen så som det växer nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar