2010-08-12

Lite pirrigt

Om en timme kommer jag befinna mig vid ICA. Första dagen och jepp, lilla Jasmine är faktiskt nervös. Jag minns när jag praoade som liten och dessa PLU-koder är det enda som får mina fingrar att "spralla" av pirripirrnervosia. Men det ska ju vara nyttigt att vara lite nervös, så vi hoppas på det bästa. Jag har bannat min älskade vän idag med, han får inte stoppa in foten i affären idag. Första dagen vill jag ha för mig själv, runt alla kunder utan attt behöva bli distraherad. Det är massa ståhej och folk i Eksjö idag, torsdagar ska visst vara lite mer hektisk än andra dagar, och nu är det sommarsäsong. Så nu kör vi! :D Jag kommer drömma om sifferkombinationer inatt. som min lärare i mellanstadiet sa: "Ni ska kunna gångertabellen utantill om jag så ringer er klockan tre på natten." Jasmine känner att en deja vú kan uppstå. I morgon bär det av till Falkenberg igen med kräftskiva och fullspäckat schema. Men jag ska nog hinna med ett inlägg och berätta hur det var att känna sig som ICA-Cindy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar