2010-09-04

Influensa och filmdag

Förra helgen var det Eksjö stadsfest, vilket innebar att fre-lör natt skulle bli lyhört. Och det blev det. Från att ha suttit och bytt tåg från kl 8.00 på morgonen med förseningar ända ner till småland som tar dubbeltid med tåg. var jag både trött, hungrig, kall och inte på mitt bästa humör eftersom jag skulle jobba lördagmorgon. visserligen var det trevligt av och till på stadsfesten men sängen och John Blund var mycket trevligare =)

Efter helgen kom influensan :/ och lika illa har jag nu lyckats smitta min älskade vän. Så här sitter vi nu i soffan, invirrade i täcken. Han ser på Green Zone (någon pang, pang film) medan jag sitter här vid datorn. Det är ganska mysigt trots snorlobbar i halsen och rinnande näsor.

Vi har också fått tillökning i familjen, en liten missepiss vid namn Mimmi som följer oss vart vi än går i lägenheten. Just nu ligger hon utslagen efter en massa bus, i soffan här med oss och filosiferar (med andra ord: SOVER) Den lyckosten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar