2010-10-19

John blund är återigen borta

Mitt nya bearbetningsätt. Ingen sömn = plugg. jag vet inte vad det är, jag cyklar, äter, slutar med cigg, håller mig sysselsatt... men ändå får jag inte sova!
Om jag inte cyklar, väljer jag att gå. Om jag inte har något att göra väljer jag att måla, promenera, läsa u name it!
När jag trott att jag gjort slut på mig själv kan jag ändå inte koppla av! När jag hållt mig vaken hela natten och sedan går till jobbet tror jag att jag ska vara slut när jag kommer hem och däcka av, men gör jag det?? -NEJ!
Visserligen har det blivit bättre nu när jag skaffat mig hårdare rutiner, men hur ska jag få stopp på dessa rullande tankar om nätterna?
Därför väljer jag nu att eftersom jag inte kan sova, så kan jag göra lite nytta! Och förresten, nu när mitt humör ändå är på botten så kan jag säga att sluta röka ger dig inte fin hy! I alla fall inte i början, jag ser ut som ett pizzafejs! tacka clerasil och må det gå över snart!!
Over and out, jag ska bli scout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar