2010-10-15

sjuklingen och CSN

Min vän är sjuk.
Det har han fått mig att konstatera nu den här veckan.
Han är sjuk. Hans polyper (eller hur det stavas) kan jämföras med en person vi inte behöver gå in på detalj om. Ni som vet, vet
Dock är det inte lika illa, han bara snarkar som in i om nätterna. Nu kommer han hem helt utslagen och ynklig och ligger gömd under en kudde. Ja, det är faktiskt lite synd om honom.
Däremot ska han hädan efter inte gnälla på min tråkiga vecka, när han själv är likadan. ;)

Jag hoppas att han kan bli frisk snart, han har varit illa länge. HÄR BEHÖVS VARM SEMESTER! =)

I min inte allt för speciella dag kände jag att en vända inne på privata delen av internetbanken kunde göras. Min dag är räddad! CSN har nu vaknat till liv och gett mig de jag behöver, tusen tack!

nu ska jag pyssla om min lilla vän och övertala honom till en biokväll =)

1 kommentar: