2010-09-20

NEJ!!! det här var inte min plan


Tro mig, det är inte ens i närheten hur misslyckat mitt hår är.
Att jag aldrig lär mig, mitt hår var friskt underbart och bara lite grått i nyanserna. Hade det inte räckt, Jasmine Marianne Winroth med att färga en nyans nära det du hade??
-NÄ, jag vill bli blond igen! :D
-Idiot!
så här sitter jag nu med ett ton inpackning i håret och försöker skaka liv i mina fjun... Jag som var så stolt över att jag inte använde något löshår längre, jag hade mitt korta friska egna hår och för någon gångs skull så var det riktigt snyggt! Men nädå, här sitter man som en annan kyckling, arg för att SD är i riksdagen, arg för att jag är hungrig, arg för att jag inte orkar, arg för att jag inte får sova, och arg för att jag ser ut som ett jäkla morotstroll... Ni behöver inte säga det denna gång, jag säger det själv: SKYLL MIG SJÄLV! ATT JAG ALDRIG LÄR MIG! :(
Så nu ska man komma på hur det här ska gå när man har både praktik och jobb och tänka på till helgen, inga peruker till hands, inget löshår att kunna förlänga ännu en färgning och håret trillar väl av... vad fan ska jag göra??

4 kommentarer:

  1. Sv: Jag försökte vara lite romantisk i alla fall :)

    Tips: Rensa datorn på cookies, för den gamla bloggadressen hängde med i din kommentar - men jag har ändrat den! :)

    SvaraRadera
  2. Okej, vänta nu. Andreas grejade det. =) tror vi iallfall!

    SvaraRadera