2010-10-14

hairo problemo

Eftersom jag inte har något bättre att skriva om, kan jag ordbajsa om mitt hår. Ni som känner mig, vet att jag förändrar håret lika mycket som en pmsattackerad kluven tonåring, ändrar sitt humör. Med andra ord OFTA.

Men nu har faktiskt det som inte hända skall, skett.

Jag har kommit på efter mycket om men i spegeln att jag nu är tunnhårig.

Speciellt efter ett nailhairinfall som absolut inte blev vackert. Vad gjorde Jasmine i ren frustation istället för att gå till en frisör? -Jo, hon väljer att ställa sig i duschen och klippa av slingorna! -JA JAG VAR MISSNÖJD OCH SÅG UT SOM EN RIKTIGT DÅLIGT GJORD BARBIEDOCKA I SKALLEN!

Konsekvensen: Tunnhårig.

Jag tänkte iallafall att om jag nu klipper det kort så blir det säkert bra. Idag gick jag till min frisör och bokade en tid till nästa vecka.

MEN, när jag sedan kom hem tittade jag mig i spegeln ännu en gång, och om jag nu klipper det kort så kommer jag faktiskt inte se klok ut.

Jag kommer framhäva mina fina hål i skallen jag så fint skapat själv. Alltså- nej jag tänker inte klippa mig ÄN! mina små fjun här och var måste få växa ut mer, och det går ganska snabbt. jag kan inte sitta på banken och på ICA och se ut som flintskalle ;) Utan tålmodigt ska det nu få växa ur en bit.

Jag vill ju att mitt egna hår ska få växa ut nu... -haha ja det vill jag! och jag ska försöka låta bli det.

Eller ska jag göra en Lisbeth Salander?? hehe nej nej nej jag skoja! Jag ska hålla mig till blond och låta det komma tillbaka nu, dock jag kan inte lova att en och en annan extraträns får följamed i framtiden. (För tjocklekens skull)

2 kommentarer:

  1. Som sagt: Raka av det, Bila ;) Du skulle vara snygg!

    SvaraRadera
  2. haha nej Emma! Det modet har jag inte. Jag kommer inte se klok ut. jag är ju stolt över det små fjunen har :( ;)

    SvaraRadera