2010-10-12

Nämen...

Idag står det inte mycket på min lista men av det lilla jag ska göra är innehållet mycket stort! Möte med praktik Plugga Simma Det var sista gången jag får ett sådant sötsug som igår och vräker i mig alla sorter av dess onyttigheter, gott för stunden men ont i magen och illamående resten av natten är inte lika populärt! Jag har även tänkt mycket vad det gäller mitt hår. Som de flesta känner till om dem känner Jasmine, Är att jag konstant ändrar mitt hår. Jepp jag har förändrat det återigen. Den här gången med nailhair. till min förvåning kan jag inte locka det här löshåret på något sätt. jag flätar, jag gör knutar håller det över natten blöter, u name it och ändå på morgonen när jag drar ut faller det platt ner! Ahhh jag blir galen! Det går inte att locka heller. (testade på en slinga och det blev resultat Barbiehår) Så nu överväger jag starkt, starkt, starkt att försöka bli av med löshåret gå till min frisör och faktiskt klippa det kortare än någonsin! Men kan jag då, Jasmine Marianne Winroth låta bli mitt framöver??? har aha-upplevelsekortet gjort tillräckligt??
Om jag inte rört mitt hår från första början hade det här kunnat vara ett ganska likt resultat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar