2010-11-11

Kolla detta!

Då studenttider närmar sig, sakta men säkert så vibrerar det lite extra i Jasmines hjärna.
Mössan är beställd, sjävklart vit! (Lite tradition måste det faktiskt vara)
Men för att få en liten Smintvist på det hela fick insidan var rosa :)
Sedan är jag och blivande balkavalje uppe i varr efter den rätta färgen. Man vill inte ju inte ha något som alla andra har...
Just nu har jag en riktigt dille på lila, och kolla vad jag hittade!! :D MUMS



För att sedan utöka mina önskningar och utgifter är jag fruktansvärt sugen på att tatuera mig... igen

Och så hoppar vi lite tillbaka till studenten... Ni som läser det här, hjälp! Var får jag tag på en djupt V-ringad, långärmad och vit klänning??? Den ska vara kort och inte fullång till vaderna.

4 kommentarer:

  1. Läckert!

    Behöver du ingen fotograf inför studenten? :)

    SvaraRadera
  2. JAg behöver alltid en fotograf ;) Och du och Emelie är mer än välkomna hit då. Det hade nog Andreas uppskattat. Lite sällskap :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja, visst ser hon söt ut på bilden :)

    Vi kommer gärna upp när det blir dags :) Det är bara att säga till!

    SvaraRadera
  4. Ni kommer att få injbudanskort! :)

    SvaraRadera